V případě, že jste vady ze zájezdu uplatnili u pořadatele zájezdu (CK), který vady nijak neřešil, máte právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI).
Samozřejmě pořadatel zájezdu nemusí Vaše uvedené vady akceptovat nebo se Vaší reklamací vůbec nezabýval. Pokud i přesto trváte na náhradu škody či újmy, máte právo záležitost podstoupit České obchodní inspekci. Česká obchodní inspekce celou záležitost prošetří.
Pozor, instituty Asociace cestovních kanceláří nebo Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, nemohou řešit reklamace – jsou pouze zájmovým spolkem.
Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu /adresa je odlišná dle krajů/
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
V Praze dne 12. 7. 2014
Vážení,
Po příjezdu do letoviska jsme byli českou delegátkou ubytováni v 2*hotelu Bruttio nacházející se 2 km od městské pláže. Samozřejmě jsme toto ubytování neakceptovali a požadovali umístění ve sjednaném hotelu či v jiném hotelu stejné kvality. Delegátka nám sdělila, že přesunutí je možné až 3. den od příjezdu.
Bohužel ani po uplynutí 3 dnů jsme nebyli přestěhováni a delegátka, ani pořadatel zájezdu s námi nekomunikovali.
Po příjezdu do České republiky jsme dne 21. 5. 2014 pořadateli zájezdu zaslali Žádost o snížení ceny zájezdu z důvodu nedodržení podmínek Smlouvy, ve které jsme požadovali vrácení peněz v částce 10.000,- Kč. Tato částka odpovídala přeplatku za kvalitnější ubytování. Po uplynutí reklamační lhůty 30 dnů jsme dne 23. 6. 2014 zaslali pořadateli Výzvu k akceptování reklamace a vrácení peněz.
Do dnešního dne jsme ničeho neobdrželi.
Žádáme Vás tímto o prošetření vzniklé situace.
S pozdravem
Jaroslav Zamračený
Jaroslav Zamračený
bytem Pokojná 365, 278 01 Kralupy and Vltavou
Přílohy:
1. Smlouva o zájezdu ze dne 1. 5. 2014
2. Potvrzení zájezdu ze dne 2. 5. 2014
3. Reklamace – Žádost o snížení ceny z důvodu nedodržení podmínek ze dne 21. 5. 2014
4. Výzva k vrácení peněz ze dne 23. 6. 2014
Máte k článku otázku? Zeptejte se v komentářích!